Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Comunicación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual
 Asignaturas
  Previsión de Necesidades do Mercado: Análise de Repositorios e Programacións
   Contidos
Temas Subtemas
-Produción cualitativa.
1. A cultura cualitativa.
2. O talento.
3. O sistema.
4. O produto.
-Creación de marca. 1. Da marca aos contidos audiovisuais
2. A importancia da comunicación
3. Posicionamento da marca na contorna dixital
-Cinema I. 1. O cinema comercial
2. Selección de mercados
3. Revisión de casos de éxito
-Cinema II. 1. O cinema de autor
2. Selección de festivais
3. Revisión de casos de éxito
-Cinema III. 1. Financiamento local coa posibilidade do financiamento internacional. Temas locais vs temas universais.
2. Coprodución nacional e internacional.
3. Facer non ficción como paso previo á produción de ficción.
4. Novos realizadores.
-Entretemento. 1. A telerealidade:
- A vida real na tele.
- As nosas emocións a través doutros.
- Os perfís máis buscados.
2. Os castings:
- Cada xénero unha procura.
- Especialidade profesional.
3. Os programas especiais:
- A procura de comunicación.
- Datas especiais.
- Badaladas fin de ano. Todos a un tempo.
-Formatos. 1. GRAN HERMANO// QUIéN QUIERE SER MILLONARIO?: o gran cambio.
2. Os concursos:
2.1 O Quiz Show. Un xénero paralelo á historia da televisión.
2.2 O Game un clásico que volve.
2.3 O Guessing game. Novo xénero: “O concurso do ano”, “ Bet on your talent”.
2.4 Como se fai un concurso?: Factores crave.
2.5 Os concursantes heroes dos espectadores.
2.6 “Boom” as claves levadas ao extremo.
3. O Emotaiment:
3.1 A televisión é emoción.
3.2 As historias da vida.
3.3 Os protagonistas.
3.4 As procuras.
4. Os programas de aventura:
4.1 "Volando Voy".
4.2 "Planeta Calleja".
4.3 Un comunicador: Jesús Calleja.
4.4 O famosos como reclamo.
5. O cooking show:
5.1 A cociña como xénero.
5.2 As receitas.
5.3 O plan de traballo. Unha formulación diferente.
5.4 O espectador aprende.
-Animación. 1. Películas de Animación: ÓSCAR e GOYA.
2. Diferenzas fundamentais entre producir animación e imaxe real.
3. Incremento das técnicas de animación no cinema de ficción: exemplos.
4. Orzamentos.
5. Financiamento.
6. As televisións, compañeiras imprescindibles.
7. O mercado internacional como obxectivo.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes