Guía DocenteCurso Escola Politécnica Superior |
Mestrado Universitario en Materiais Complexos: Análise Térmica e Reoloxía (plan 2012) |
Asignaturas |
Análise estatística de datos |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Análise estatística de datos | Código | 730495005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Sesión maxistral | A4 B2 B3 B4 B6 | Explicación teórica de temas nucleares ou nociones básicas da materia. A asistencia por parte do alumnado a estas sesiones é obligatoria e computa na calificación final. Para os alumnos matriculados a tempo parcial este porcentaje de la nota podrá ser menor del 20%. |
20 |
Traballos tutelados | C2 C4 C6 C7 C8 | Metodoloxía deseñada para promover o aprendizaxe autónomo, e en grupo, dos estudantes; baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade polo seu propio aprendizaxe baixo a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionales). Está referida prioritariamente ao aprendizaxe do “cómo facer as cousas”. | 20 |
Prácticas a través de TIC | B7 B12 B13 | Incluida a presentación que los alumnos fan dos diferentes traballos tutelados. Versa sobre cuestións fundamentais da materia utilizando as TIC, principalmente o empleo de programas de estatística para o tratamento da información. Mediante un pequeno grupo o tutoría individualizada, o profesor guiará o proceso de realización do traballo como metodoloxía non presencial, baseandose nas prácticas realizadas durante a asignatura. | 20 |
Proba obxectiva | A4 B2 B9 B18 | Examen dos conceptos tratados no curso. | 40 |
Observacións avaliación | |||
A presentación por parte do alumno dos traballos de curso planteados na asignatura deberá facerse como máximo na data oficial do examen da asignatura para cada unha das convocatorias nas que se presente. El sistema de evaluación no caso de dispensa académica será igual que o descrito neste apartado. Os criterios de evaluación da segunda oportunidade son os mesmos cos da primeira oportunidade. |
|