| Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
| Asignatura | Educación permanente | Código | 652G03008 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Metodoloxías | Descrición |
| Aprendizaxe colaborativa | Organizaranse as clases en pequenos grupos no que os estudantes, previa lectura dos textos, debaten e intercambian opinions fundamentadas sobre o traballado. |
| Discusión dirixida | Trátase da posta en común no grupo-aula da análise das fontes seleccionadas, previo traballo individual e en grupos reducidos (Programa Piloto de docencia en Galego). |
| Lecturas | Para traballar esta asignatura nas clases expositivas, seleccionarase unha serie de lecturas que sexan pertinentes e de interese para a aprendizaxe da mesma e axuden ao estudante a clarificar conceptos e comprender os coñecementos básicos. Ademais, é de obrigada a lectura para as clases interactivas, do libro de Freire, P (1975). La pedagogía del oprimido. Madrid: S.XXI. |
| Proba mixta | Elaboración dun exame sen material sobre os temas traballados nas clases expositivas e interactivas. |