Datos Identificativos | 2023/24 | |||||||||||||
Asignatura | Debuxo de Contornas e Arte de Concepto | Código | 616G02013 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Capacidade para analizar e interpretar formas, aspectos e movementos do mundo real ou da arte conceptual para recrear dixitalmente os elementos visuais dunha animación ou videoxogo. | A7 |
B1 B3 B8 B9 B10 |
C1 C8 |
Representar e deseñar un ambiente con todos os seus elementos, tanto en bosquexo, cor, textura e sombreado de xeito que sexa factible para a súa adaptación ao 3D. | A6 |
B2 B4 B5 B6 B7 B11 B12 B13 |
C3 C4 C6 C7 C9 |
Deseñar personaxes animados con personalidade e comportamento definidos a partir dunha historia. | A8 |
B2 B4 B5 B6 B7 B11 B12 B13 |
C3 C4 C6 C7 C9 |