Neste curso, expoñense os conceptos fundamentais da organización de empresas co obxecto de desenrrolar as habilidades necesarias para afrontar con éxito a responsabilidade do desenrrolo estratéxico dunha empresa. Asímesmo, explicaranse o comportamento empresarial e a función directiva.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Mantéñense todas as metodoloxías docentes.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Non se modifica ningunha metodoloxía docente
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer seguimento dos traballos de avaliación continua.
Moodle: Semanalmente. Incorporaranse materiais de distinto tipo para cursar a materia.
Teams: Bisemanal. Unha sesión semanal, onde se presentarán os conceptos teóricos e atenderanse as cuestións relacionadas cos mesmos, e onde se presentarán e defenderán os traballos de análises de fontes documentais. Esta sesión desenvolverase na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade. Unha segunda sesión semanal en pequeno grupo (ou máis segundo a demanda do alumnado) para o seguimento e apoio na realización dos traballos de avaliación continua da materia.
Esta dinámica permite facer un seguimento normalizado e axustado ás necesidades de aprendizaxe do alumnado para desarrollar o traballo da materia.
4. Modificacións na avaliación
Non se realizarán cambios
*Observacións de avaliación:
Considérase que un/ha alumno/a está dentro da avaliación continua e, por tanto, aplicaráselle o esquema de avaliación anterior, se realizou máis dun 20% dos traballos e casos prácticos encargados. Por tanto, este alumno se non alcanza o cinco, estará "suspenso" nas actas.
Para superar a materia, a nota final deberá ser igual ou superior a 5 puntos sobre 10.
Na segunda oportunidade, os estudantes suspensos terán que entregar e defender, de maneira individual, unha versión mellorada do traballo tutelado (60%) (gardaranse as cualificacións do resto das actividades). No caso de docencia non presencial, os/as estudantes terán que realizar un vídeo coa exposición oral e entregar a ligazón do mesmo, así como o contido do traballo, á súa profesora correspondente, cunha antelación de 7 días con respecto á data oficial do exame. No devandito escenario de docencia non presencial, o día do exame, fixado pola UDC, os/as estudantes terán tamén que responder a unha serie de cuestións do traballo tutelado presentado e/ou cuestións teóricas, expostas pola súa profesora, mediante Teams (procedéndose á gravación da devandita sesión).
Tanto aos/as alumnos/as a tempo parcial como a tempo completo aplicaráselles o mesmo sistema de avaliación.
Lémbrase que calquera alumno/para sorprendido/a realizando as probas de avaliación continua mediante calquera procedemento fraudulento asignaráselle unha nota de cero na devandita actividade de avaliación continua (tanto na primeira oportunidade como en xullo).
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizarán cambios. Xa dispoñerán en Moodle de audios e/ou vídeos, así como arquivos co material que necesita o alumnado para cursar a materia.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías