Propostas de avaliación e diagnóstico das dificultades na aprendizaxe da lectura e escritura. O caso
Datos Identificativos
2020/21
Asignatura (*)
Propostas de avaliación e diagnóstico das dificultades na aprendizaxe da lectura e escritura. O caso
Código
652498025
Titulación
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
3
Idioma
Modalidade docente
Non presencial
Prerrequisitos
Departamento
Psicoloxía
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descrición xeral
USAL: Mercedes I. Rueda Sánchez mirueda@usal.es
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non hai
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
As descritas na guía
*Metodoloxías docentes que se modifican
Docencia on-line sincrónica por Teams
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Email, Teams na propia hora de docencia
4. Modificacións na avaliación
Non hai
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías