Materia destinada a describir os conceptos xerais da infección e hixiene na asistencia sanitaria, explicar os procedementos de hixiene e de prevención da infección adquirida nos centros sanitarios, así como identificar as estratexias de prevención de riscos laborais no devandito contexto. Tamén ten como obxectivos describir e aplicar as manobras de soporte vital básico e instrumental, así como identificar os diferentes sistemas radiolóxicos de diagnóstico e tratamento e os procedementos para unha manipulación segura.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizan cambios na avaliación da materia
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
• Sesión maxistral
• Proba mixta (computa na avaliación)
*Metodoloxías docentes que se modifican
As practicas de laboratorio sustituiránse pola realización de exercicios prácticos e de analise dos contidos do laboratorio,
a través do visionado de vídeos e a presentación de casos clínicos, mediante o uso da plataforma Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
• Correo electrónico: De uso para facer consultas e resolver dúbidas.
• Videoconferencia sesión maxistral (Teams): sesión semanal en gran grupo para a exposición dos contidos teóricos, na
franxa horaria que ten asignada a materia no calendario da facultade.
• Videoconferencia sesións teóricas y prácticas (Teams): sesións en grupo para o avance dos contidos teóricos e
prácticos, na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario da facultade.
• Moodle: Empregarase como repositorio do material documental e para a realización de tareas e actividades para o
seguimento da materia.
4. Modificacións na avaliación
Non se realizan cambios na avaliación da materia
*Observacións de avaliación:
• As diferentes actividades de avaliación continuada efectuaránse de xeito non presencial, mediante a plataforma Moodle
e con soporte en directo mediante Teams.
• As probas de avaliación correspondentes ás convocatorias oficiais, realizaranse de xeito presencial e, de non ser posible,
faranse na modalidade virtual.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
• Disporán de todos os materiais de traballo da maneira dixitalizada en Moodle.
• Engádense ligazóns web na plataforma Moodle, como bibliografía complementaria a algún contido impartido
de xeito non presencial, ao que terá acceso todo o alumnado.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías