Guía DocenteCurso
Facultade de Socioloxía
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Universitario en Planificación e Xestión de Destinos e Novos Produtos Turísticos (plan 2012)
 Asignaturas
  Planificación e xestión de destinos e novos produtos turísticos para reunións e convencións
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Describir a situación actual e as tendencias futuras no mercado do turismo de reunións e convencións. AM7
BM2
Identificar os axentes ou entes implicados no desenvolvemento do turismo de reunións e convencións. AM4
Planificar novos produtos turísticos para reunións e convencións. AM7
AM8
AM10
BM11
BM14
CM3
Aplicar os pasos a seguir para organizar un congreso nos seus diferentes aspectos. AM10
AM11
BM2
BM8
BM9
BM11
CM5
Evaluar a importancia da mercadotecnia de destinos e produtos no turismo de negocios e reunións. AM7
AM10
BM11
Aplicar as TIC para a comunicación, promoción e a comercialización de produtos turísticos para reunións e convencións. AM10
CM3
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes