Guía DocenteCurso
Facultade de Economía e Empresa
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Administración e Dirección de Empresas
 Asignaturas
  Coportamento do Consumidor. Productos e Marcas
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Coportamento do Consumidor. Productos e Marcas Código 611G02037
Titulación
Grao en Administración e Dirección de Empresas
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Optativa 6
Idioma
Castelán
Prerrequisitos
Departamento Economía
Empresa
Coordinación
Blazquez Lozano, Felix
Correo electrónico
felix.blazquez@udc.es
Profesorado
Blazquez Lozano, Felix
Salido Andrés, Noelia
Correo electrónico
felix.blazquez@udc.es
noelia.sandres@udc.es
Web
Descrición xeral O obxectivo fundamental da materia é introducir ao alumno en comprender a importancia da marca e do comportamento dos consumidores na economía e a empresa. En concreto os obxectivos da materia son os seguintes: 1. Introducir ao alumno na investigación da política de produtos e marcas. 2. O proceso de desenvolvemento de novos produtos e a súa innovación. 3. Xestión das marcas e do seu valor. 4. Coñecemento e xestión do comportamento dos consumidores.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes