Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
Guía Provisional
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
 Asignaturas
  Avaliación da Lectura en Xordos. Cara a unha Educación Inclusiva
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Avaliación da Lectura en Xordos. Cara a unha Educación Inclusiva Código 652498050
Titulación
Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Mestrado Oficial 2º cuadrimestre
Primeiro Optativa 6
Idioma
Castelán
Modalidade docente Non presencial
Prerrequisitos
Departamento Psicoloxía
Coordinación
Bao Fente, María Concepción
Correo electrónico
maria.bao@udc.es
Profesorado
Bao Fente, María Concepción
Correo electrónico
maria.bao@udc.es
Web
Descrición xeral Esta materia analiza desde unha perspectiva teórica e práctica as particularidades do proceso lector nas persoas con xordeira. A docencia é compartida entre as universidades participantes no mestrado.
Plan de continxencia DOCENCIA VIRTUAL POR TEAMS SINCRÓNICA Baseado no modelo de adaptación á docencia para o curso 2020-2021 a unha "presencialidade adaptada", aprobado polo Comité Académico do Máster o 20 de xullo de 2020, derivado das consecuencias do período da chamada "nova normalidade" durante que continúa a ameaza do covid-19, a metodoloxía nesta materia establecerase nos seguintes termos: 1. Cambios nas modalidades do profesor / alumno presencial (se a houbese): Considérase preferente un escenario presencial con horarios preestablecidos. No caso de que sexa necesario empregar medios telemáticos, as sesións síncronas terán lugar nese momento vía streaming. Prefírese un escenario presencial con horarios preestablecidos. No caso de que sexa necesario empregar medios telemáticos, as sesións síncronas terán lugar nese momento vía streaming e desde aplicacións virtuais (Google Meet, Blacboard-Collaborate) na plataforma Studium 2. Cambios na metodoloxía de ensino (se a houbera): -Se non é posible a docencia na clase, as clases realizaranse nunha presentación virtual en liña, así como as actividades prácticas asociadas a cada tema. A grabación da clase e a presentación de cada tema estarán dispoñibles para os estudantes na plataforma Studium. -Os contidos teóricos e prácticos presentaranse en soportes diferentes (pdf, power point, vídeos e artigos, capítulos manuais ou guías de referencia). -Algúns temas incluirán casos e / ou actividades de planificación e intervención en relación có contido dos temas. 3. Cambios na atención titorial aos estudantes (se os hai): na titoría individual ou en grupo, empregarase un sistema de cita vía correo electrónico para regular o fluxo de estudantes. Se é necesario, utilizaranse medios telemáticos para substituír a titoría presencial por correo electrónico, foros de grupos en Studium e / ou videoconferencia (a través de Google Meet, Blackboard). Todo isto no horario fixado polo profesor ao comezo do curso. 4. Previsión da atención ás circunstancias que impidan que os estudantes poidan empregar estas modificacións Os estudantes deberán informar o profesor con anterioridade destas circunstancias e realizarase unha adaptación individualizada a formas de traballo que non impliquen sincronía.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes