Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares
 Asignaturas
  Formación Docente e Comunidades de Aprendizaxe
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Ser capaz de impulsar e desenvolver estratexias que impulsen a cultura de traballo en rede. AM3
AM4
BM2
BM3
BM4
BM15
CM1
CM3
CM7
CM9
Utilizar modelos colaborativos de acción socioeducativa que promovan verdadeiras comunidades de aprendizaxe, favorecendo o traballo en contornos multiprofesionais AM3
AM4
BM2
BM3
BM4
BM15
CM1
CM3
CM7
CM9
Traballo colaborativo AM3
AM4
BM2
BM3
BM4
BM15
CM1
CM3
CM7
CM9
Capacidade de organización e planificación AM3
AM4
BM2
BM3
BM4
BM15
CM1
CM3
Capacidade de innovar AM3
AM4
BM2
BM3
BM4
BM15
CM1
CM3
CM7
CM9
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida AM3
AM4
BM2
BM3
BM4
BM15
CM1
CM3
CM7
CM9
Desenvolver proxectos educativos de centro e/ou propostas pedagóxicas innovadoras baseadas na xustiza, a democracia e a diversidade. AM3
AM4
BM2
BM3
BM4
BM15
CM1
CM3
CM7
CM9
Ser capaz de detectar necesidades de formación continua e da súa institucionalización como requisito asociado á mellora educativa. AM3
AM4
BM2
BM3
BM4
BM15
CM1
CM7
CM9
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. AM3
AM4
BM2
BM3
BM4
BM15
CM1
CM3
CM7
CM9
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. AM3
AM4
BM2
BM3
BM4
BM15
CM1
CM3
CM7
CM9
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. AM3
AM4
BM2
BM3
BM4
BM15
CM1
CM3
CM7
CM9
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. AM3
AM4
BM2
BM3
BM4
BM15
CM1
CM3
CM7
CM9
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. AM3
AM4
BM2
BM3
BM4
BM15
CM1
CM3
CM7
CM9
Comunicar as conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades AM3
AM4
BM2
BM3
BM4
BM15
CM1
CM3
CM7
CM9
Aplicar os coñecementos adquiridos e a capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo AM3
AM4
BM2
BM3
BM4
BM15
CM1
CM3
CM7
CM9
Capacidade de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos, valorando criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que debe enfrontarse. AM3
AM4
BM2
BM3
BM4
BM15
CM1
CM3
CM7
CM9
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes