Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Primaria
 Asignaturas
  Lingua e literatura galega e a súa didáctica
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Lingua e literatura galega e a súa didáctica Código 652G02013
Titulación
Grao en Educación Primaria
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Segundo Obrigatoria 6
Idioma
Galego
Modalidade docente Híbrida
Prerrequisitos
Departamento Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Coordinación
Pardo de Neyra Fernández-Couso, Xulio
Correo electrónico
xulio.pardodeneyra@udc.es
Profesorado
Pardo de Neyra Fernández-Couso, Xulio
Correo electrónico
xulio.pardodeneyra@udc.es
Web
Descrición xeral Cadeira através da cal se aproxima o tratamento e o estudo da lingua e a literatura galegas dun punto de vista didáctico, direccionado cara ao eido da educación en xeral e da do ciclo de Primaria en particular
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen *Metodoloxías docentes que se modifican 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado 4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía As referencias ao cómputo da asistencia, que só se realizará respecto das sesión que houbo presencial ate o momento no que se suspendeu a actividade presencial. > UNIVERSIDADE DA CORUÑA Plan de continxencia (exemplo adaptado de addenda Covid19) Indicaranse cales son as adaptacións que se levarán a cabo na docencia e na avaliación, se nos enfrontamos a un escenario de non presencialidade por un novo abrocho da pandemia. Elaborarase seguindo os apartados que figuraban no modelo de addenda que se proporcionou no documento de Medidas para a finalización do curso académico 19-20. Debe cubrirse nas materias, nas que se poidan dar estes escenarios: 1. Materias con docencia presencial que pasen a docencia non presencial 2. Materias con docencia hibrida que pasen a docencia non presencial. 1. Modificacións nos contidos (Indica as modificacións nos contidos da materia. De non as houber, indica que non hai cambios). - Non se realizarán cambios 2. Metodoloxías Metodoloxías docentes que se mantenen Indica as metodoloxías previstas que se manteñen. Sesión maxistral Discusión dirixida (computa na avaliación) Traballos tutelados (con Atención personalizada) (computa na avaliación) Atención personalizada Metodoloxías docentes que se modifican Indica as metodoloxías que decaen, que se modifican e as que se incorporan (coa a súa descrición). Proba mixta (non se realizará, xa que a avaliacións deste coñecementos se incorpora a metodoloxia dos "Traballos tutelados") 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado Indica as ferramentas empregadas (Moodle, Teams, etc.). Para cada unha, indica a temporalidade (por exemplo a frecuencia semanal de realización) e descrición de como se desenvolve - Correo electrónico: Diariamente. De uso pra facer consultas, solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas e facer o seguimento dos traballos tutelados. Moodle: Diariamente. Segundo a necesidade da alumando. Disponen de "foros temáticos asociados aos módulos" materia, para formular as consultas necesarias. Tamén hai "foros de actividade especifica" para desenvolver as "Discusións dirixidas", a través das que se se pon en práctica o desenvolvemento de contidos teóricos da materia. Teams: 1 sesión semanal en gran grupo para avance dos contidos teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia no calendario de aulas da facultade. De 1 a 2 sesións semanais (ou mais segundo o demande o alumnado) en pequeno grupo (ate 6 persoas), para o seguimento e apoio na realización dos traballos tutelados". Esta dinamica permite facer un seguimento normalizado e axustado as necesidades da aprendizaxe do alumando para desenvolver o traballo da materia.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes