Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Logopedia
 Asignaturas
  Intervención logopédica nos trastornos da fala e a voz
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Recensión bilbiográfica A7 A8 A14 A15 A17 B2 B5 B7 B9 B13 B21 B22 B24 C1 C6 Grupo

Os criterios de avaliación inclúense os seguintes: capacidade de síntese, calidade bibliográfica -revistas internacionais e nacionais, últimos 5 anos e de bases de datos coñecidas e de alta calidade como Web of Science, Scopus, PubMed, etc.- e expresión escrita correcta ( referencias ortográficas, narracións e bibliográficas segundo APA). A busca realizarase un trastorno de casos clínicos en 6-7 páxinas e 1 referencias.
A busca bibliográfica fárase en grupos formados por 5-6 alumnos/as.
10
Simulación A1 A6 A7 A8 A13 A14 A15 A17 B18 B16 B15 B14 B13 B11 B9 B8 B7 B24 B20 B19 C1 C6 C7 Xogo de rol nun caso de disfonia (grupo):
Criterios de valoración:
Mesmos criterios que os establecidos no estudo de casos. Ademais, considéranse os seguintes:
1. Habilidades de comunicación: son, claridade, dicción e fluidez na exposición oral.
2. Nivel de coñecemento e dominio dos termos técnicos adecuados.
3. Calidade e grao de elaboración das diapositivas ou vídeo presentado.
4. Normas ortográficas.
20
Proba de resposta múltiple A1 A6 A7 A8 A13 A14 A15 Individual.

Proba única na data oficial, con 4 respostas posibles e cada erro restará 0,20 puntos.
70
 
Observacións avaliación

Primeira oportunidade: Unha vez sumados todos os resultados das actividades de avaliación (grupais e individuais), é necesario
obter un mínimo de 5 puntos sobre 10 posibles para superar a materia. 20% simulación e 10% revisión bibliográfica como actividades grupais e 70% proba de
opción múltiple como actividade individual.

Segunda oportunidade: para aprobar a materia en segunda oportunidade, o alumnado deberá obter 5 puntos sobre 10 posibles nunha
única proba tipo test, que se realizará na data oficial do exame e que contará co 100%

O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e exención académica de asistencia realizará unha única proba de opción
múltiple e computará 100%, tanto na primeira como na segunda oportunidade.

Segundo o artigo 11, apartado 4 b), do Regulamento disciplinar do estudantado da UDC, no caso de plaxio:

O alumnado terá a cualificación de suspenso na convocatoria en que se cometa a falta e respecto da materia en que se cometese:

o/a estudante será cualificado con “suspenso”(nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico,

tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación

na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.

 

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes