Guía DocenteCurso
Escola Universitaria de Relacións Laborais (C)
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Relacións Laborais e Recursos Humanos (Coruña)
 Asignaturas
  Políticas Sociolaborais
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Discusión dirixida A5 A12 A13 A18 B16 Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aínda que poden estar coordinados por un moderador.
15
Presentación oral A5 A13 A18 A19 A27 A28 A29 A31 A32 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactúan dun modo ordenado, expondo cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica.
10
Proba obxectiva A19 C1 C7 Todo o alumnado debe facer a proba obxectiva. Os alumnos que NON opten pola evaluación contínua, realizarán a proba obxectiva ao rematar o curso, na data establecida para o examen da asignatura. A nota desta proba será a da asignatura, e se valorará entre 0 e 10. No caso dos estudantes da avaliación continúa a nota da proba obxectiva se puntuará de 0 a 10 e acadará ata un máximo do 60% da nota final.

Obter a metade dos puntos é condición necesaria para aprobar a asignatura.

O exame consistirá nunha serie de pregunta sobre os materiais expostos na clase que deberán ser desenvoltas polos estudantes
40
Sesión maxistral A27 A28 A29 A31 B2 B3 B13 B14 C2 C3 C4 C5 Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introdución dalgunhas preguntas dirixidas aos estudantes, coa finalidade de motivarlles nas accións de localización e discriminación da información útil e necesaria para adquirir coñecementos e facilitar a aprendizaxe. A clase maxistral é tamén coñecida como
?conferencia?, ?método expositivo? ou ?lección maxistral?. Esta última modalidade adóitase
reservar a un tipo especial de lección impartida por un profesor en ocasións especiais,

cun contido que supón unha elaboración orixinal e baseada no uso case exclusivo
da palabra como vía de transmisión da información á audiencia.
15
Traballos tutelados A12 A13 A18 A19 A27 A28 A33 A34 A35 B1 B2 B3 B4 B5 B6 B8 B9 B12 B13 B14 B15 B16 C1 C2 C3 C4 C5 C7 C8 Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo
a tutela do profesor e en escenarios variados (académicos e profesionais). Está referida
prioritariamente á aprendizaxe do "como facer as cousas". Constitúe unha opción baseada
na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente
dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor.
20
 
Observacións avaliación

Os alumnos utilizarán a ferramenta Moodle para poder desenvolver as metodoloxías didácticas que o profesor da materia considere oportunas.

ALUMNADO XERAL (SIN DISPENSA DE DOCENCIA)

Tanto na primeira como na segunda convocatoria a cualificación do alumnado é o resultado da suma da cualificación obtida na súa avaliación continua (60%) e a cualificación da proba obxectiva (40%), sendo necesario acadar un mínimo do 50% na proba obxectiva para superar a materia. De non conseguir o 50% do total na proba obxectiva, a avaliación constará suspensa na convocatoria correspondente.

O alumnado sen despensa de docencia conservará a súa cualificación de parte de avaliación continua (60%): sesión maxistral, traballos tutelados, presentación oral e discusión dirixida, para a segunda convocatoria.

ALUMNADO CON DISPENSA DE DOCENCIA 

O alumnado con dispensa de docencia concedida de forma EXPRESA deberá comunicalo ao profesorado mediante correo electrónico no momento no que a dispensa lle sexa concedida, e deberá confirmar co persoal docente que este está ao corrente da situación de dispensa.

Neste caso a cualificación acadarase, tanto na primeira como na segunda oportunidade, por medio dunha proba obxectiva que terá un valor do 100% da materia, esta proba basearase nos contidos tanto teóricos como prácticos da materia, e será preciso acadar un mínimo do 50% do valor da proba para obter a calificación de APTO. De non conseguir o 50% do total na proba obxectiva, a avaliación constará suspensa na convocatoria correspondente.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes