Esta asignatura pretende o desenvolvemento de competencias que permitan ao alumnado desenvolver un coñecemento de: cálculo diferencial, cálculo integral, de series numéricas y funcionales, series de Fourier e unha pequena introducción al álxebra lineal.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se modifican os contidos
2. Metodoloxías
No caso de confinamento a modalidade docente pasaría a ser Non Presencial.
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Na modalidade Non Presencial manteñense as seguintes metodoloxías:
Sesión Maxistral.
Prácticas a través de TIC (computa na evaluación).
Sesión de problemas (computa na evaluación).
Atención Personlizada.
*Metodoloxías docentes que se modifican
Todas as metodoloxías serán online a través de Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A atención personalizada levarase a cabo a través do correo electrónico e Teams.
4. Modificacións na avaliación
No caso de que a proba mixta final se realice na modalidade Non Presencial, o peso da evaluación continua será dun 70% (35 puntos para prácticas TIC e 35 puntos para resolución de problemas) e a proba mixta final dun 30%.
A proba mixta será síncrona vía Teams.
No caso de que a proba mixta final se realice na modalidade Non Presencial, porase un Non Presentado a aqueles alumnos/as que non se presenten a proba mixta final e que non teñan 50 puntos na evaluación continua.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se realizan cambios.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías