Aproximación ao estudo da expresión da identidade nas súas diferentes formas: nacional, étnica, social, persoal, etc., tanto nos textos literarios como noutros ámbitos da representación cultural e visual.
Na sección de contidos figuran os temas específicos que serán tratados na materia.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
Non hai
2. Metodoloxías:
*Metodoloxías docentes que se manteñen:
Lecturas
Traballos tutelados
Aprendizaxe colaborativa
Foro virtual
*Metodoloxías docentes que se modifican:
Sesión maxistral e Obradoiro: serán realizados ben a través de Moodle e no Foro virtual, con presentacións xerais e breves lecturas complementarias, ben en Teams, en sesións síncronas ou asíncronas.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado:
Foros específicos en Moodle, videotitorización a través de Teams e do Foro virtual, respostas ás consultas por correo electrónico.
4. Modificacións na avaliación:
Mantéñense as actividades e as porcentaxes de avaliación, coas seguintes especificacións:
Lecturas. As discusións e presentacións serán realizadas no Foro virtual, en Teams e/ou en Moodle, de forma síncrona ou asíncrona.
Todas as entregas de tarefas serán realizadas a través da plataforma Moodle.
*Observacións da avaliación:
Mantéñense as recollidas na guía docente.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
A bibliografía de referencia non será modificada, aínda que serán facilitados materiais específicos (en formato PDF ou URL) a través da plataforma Moodle para o acompañamento das sesións non presenciais.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías