| Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
| Asignatura | Antropoloxía da educación | Código | 652G03029 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
| Fundamentar, antropolóxicamente, a centralidade do proceso educativo na constitución e evolución do home como "animal cultural" | A1 A2 A5 A8 A11 |
B1 B5 B6 |
C1 C3 C4 C6 |
| Interpretar o proceso educativo como o procedemento principal de integración dos individuos nunha sociedade, atendendo a distinción entre socialización primaria e secundaria | A1 A2 A5 A8 A11 |
B1 B5 B6 |
C1 C3 C4 C6 C8 |
| Analizar o feito multicultural e criticar os prexuizos etnocéntricos | A1 A2 A5 A8 A11 |
B1 B5 B6 |
C1 C3 C4 C6 C8 |
| Analizar os compoñentes principais da cultura (técnicos, simbólicos e sociais) e a súa interrelación nos procesos sociais e, especialmente, educativos | A1 A2 A5 A8 A11 |
B1 B5 B6 |
C1 C3 C4 C6 C8 |
| Detectar as distorsións que na vida social introducen os estereotipos que transmiten actitudes negativas cara a colectivos definidos | A1 A2 A5 A8 A11 |
B1 B5 B6 |
C1 C3 C4 C6 C8 |