| Datos Identificativos | 2019/20 | |||||||||||||
| Asignatura | Antropoloxía da educación | Código | 652G03029 | |||||||||||
| Titulación |
|
|||||||||||||
| Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
| Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
||||||||||||||
| Temas | Subtemas |
| 1. Antropoloxía filosófica, antropoloxía cultural e feito educativo | 1.1. Antropoloxía filosófica e antropoloxía cultural: caracteres universais e formas particulares do humano 1.2. Introducción á antropoloxía filosófica 1.3 Introducción á antropoloxía cultural |
| 2. O animal cultural | 2.1. Concepto de cultura 2.2. O fundamento antropolóxico da cultura 2.3. Principais sectores da cultura |
| 3. Cultura e educación | 3.1. A educación como problema cultural: a transmisión do aprendido 3.2. Educación como socialización |
| 4. Multiculturalismo e educación | 4.1. A problemática multicultural: concepto e implicacións 4.2. Consecuencias educativas da multiculturalidade |
| 5. Estereotipos, marxinación e exclusión en perspectiva educativa | 5.1. Etnocentrismo e exclusión social 5.2. Unha situación histórica: o estereotipo antisemita na Alemania moderna 5.3. Papel da educación na loita contra dos esteretipos e as súas consecuencias marginalizadoras |