Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Socioloxía da actividade física e do deporte | Código | 620G01015 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Formación básica | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Proba obxectiva | A2 A1 A3 A7 B3 B5 B7 B12 B15 B18 B19 C4 | **Refírese os "Examenes Test de Moodle". Faranse tantos examenes como bloques temáticos hai, ainda que cada un ten diferente valor dado que o contido de cada bloque tamen é diferente: - Bloque I: 5% - Bloque II: 10% - Bloque III: 10% - Bloque IV: 20% - Bloque V: 20% - Bloque VI: 20% - Bloque VII: 15% Estas Probas obxectivas realizaranse a través da plataforma de tele-formación da UDC (Moodle) e durante un tempo adaptado ao número de preguntas. Polo tanto, o alumnado debe dispor dos aparellos necesarios para poder realizar o examen. Tipo de preguntas: de Verdadeiro-Falso Sistema de corrección:acertos menos erros AVALIACION CONTINUA. 1.- ECF (Evaluación Continua Formativa): 70% (durante o cuatrimestre) - Test Moodle: 7 examenes. 70% 2.- ECPG (Evaluación Continua Prueba Global): 30%. Xunio - Test Moodle: 30% AVALIACIÓN ÚNICA (JULIO) (100%) - Test Moodle: 100% ** ALUMNADO QUE SUSPENDE A AVALIACIÓN CONTINUA: - PODE PRESENTARSE OS EXAMENES DA DATA DE XUNIO, PERO NON PODERÁ APROBAR A MATERIA POIS O EXAMEN SÓ VALE UN 30%. - OS EXAMENES DA DATA DE XUÑO TEÑEN UN VALOR DE 30% (O 70% RESTANTE CONSÍGUESE A TRAVÉS DA AVALIACIÓN CONTINUA NO CUATRIMESTRE) ** Alumnado que NON fixo AVALiACIÓN CONTINUA OU SUSPENDEN-ABANDONAN. - Examen de xulio ten un valor de 100%. - NON SE GARDAN NOTAS DA AVALIACIÓN CONTINUA |
100 |
Aprendizaxe servizo | A1 A3 A7 B3 B5 | Traballo voluntario no centro "Padre Rubinos" para persoas sin teito. - Actividade: participar como axudante-monitor/a entrenando o equipo que participa nunha liga de fútbol. - A calificación do traballo, sobre 10 puntos, fará media coa calificación final obtida na asignatura a través dos examenes, sempre que esa calificación sexa de aprobado. Non se indica neste apartado o valor na avaliación pois é un traballo voluntario. Para facer este traballo voluntario (ou calquera outro) o alumnado debe ter a autorización da profesora. Outros temas para TRABALLOS VOLUNTARIOS: aplicar os conceptos da asignatura a un partido (espectadore-xogadoras), club-equipo, facer entrevistas a persoas do colectivo LGTBIQ, etc. |
0 |
Observacións avaliación | |||
1.- TRABALLOS VOLUNTARIOS. A).-- Experiencia de Aprendizaxe e Servizo: Participación na experiencia do albergue "Padre Rubinos" para persoas sin teito organizada pola Oficina de Cooperación e Voluntariado (OCV) da UDC. Os asistentes ao albergue participan nunha liga de fútbol formada por outras entidades que tamen traballan con persoas en risco de exclusión social: Cruz Vermella, Equs Cebra, etc. - Ofrécese a dous alumnos a posibilidade de participar ocomo axudante do entrenador. - O traballo voluntario consistirá en identificar os conceptos da asignatura na experiencia na que participan. B).-- O alumnado que esté entrenando equipos ou levando actividades extraescolares pode organizar unha entrevista en grupo para falar sobre os conceptos de sexismo, machismo, feminismo,etc. - Debe grabar a entrevista-debate e despois transcribila. - A continuación debe identificar en ese texto os conceptos da asignatura. C).-- Os sonidos do deporte": grabar o sonido dun entrenamento, dunha actividade nun gimnasio, nas gradas dun partido, etc. - Transcribir a grabación. - Identificar os conceptos da asignatura. VALOR DO TRABALLO VOLUNTARIO. - A calificación do traballo fará media coa nota acadada na materia . É necesario ter aprobada a materia para facer media. 2.- NON SE GARDAN NOTAS DO CURSO 2019-2020 3.- IDIOMA DO EXAMEN. O examen final farase en castelán, si alguen desexa facer o examen en galego debe notificalo con una semana de antelación enviando un correo a profesora. 4.- ALUMNADO CON MATRICULA PARCIAL. Deben falar coa profesora a principio de curso para atender os casos individualmente. 5.- ALUMNADO CON DIVERSIDADE FUNCIONAL. Deben poñerse en contacto coa profesora, a principio de curso, para buscar solucións axeitadas a cada situación. 6.- ALUMNADO CON CALQUERA PROBLEMATICA QUE PODA INTERFERIR NO PROCESO DE APRENDIZAXE, NO RENDEMENTO, NA CONCENTRACIÓN NO ESTUDIO, ETC. deberá falar coa profesora a principio de curso ou cando xurda a problema. 7.- Nos examenes, nos traballos e na aula hai que utilizar linguaxe inclusiva. |